دکتر پرند عسگری - متخصص زنان و زایمان 

متخصص لابیا پلاستی در ایران 


امروزه با پیشرفت علم در حیطه جراحی های پلاستیک و زیبایی، بسیاری از خانمها و حتی آقایان مشتاق انجام اینگونه جراحی ها به منظور زیباتر نمودن، صورت، بدن و اندامها می باشند. بشر از دیر باز به دنبال زیبایی و زیباتر شدن خویش و زیباتر کردن محیط خویش بوده است و با توجه به امکانات و فرهنگ و اختیارات خویش به این امر مبادرت می نموده است.   و این روند  در طول تاریخ پیشرفت کرده است. 


لابیا پلاستی



دکتر پرند عسگری - متخصص لابیا پلاستی در ایران


عمل جراحی لابیاپلاستی یکی از عملهایی است که خانمها امروزه به آن علاقه زیادی نشان میدهند. این عمل به منظور کوچک کردن لابیاهای بزرگ ، قرینه سازی لابیاهای نامتقارن و یا ترمیم لابیاهای که در حین زایمان تغییر شکل داده اند انجام میشود. 

روند کار تا همین چند سال پیش، انجام عمل در اتاق عمل به همراه بیهوشی عمومی یا نخاعی و با ابزار تیغ جراحی بود که بعد از دستیابی به شکل مطلوب از بخیه برای ترمیم لبه های لابیا استفاده میشد   بخیه ها بصورت پلاستیک زده میشوند و از نوع قابل جذب میباشند. 

متاسفانه زدن بخیه در موارد زیادی باعث ایجاد اسکار و شکل نامطلوب میشد. 

دوره نقاهت این عمل در حدود یک ماه بود و در طول این مدت بیمار ملزم به رعایت مواردی نکات خاص بعد از عمل میشد. 

از چند سال اخیر با ورود لیزر به دنیای جراحی، از این تکنیک در لابیاپلاستی هم استفاده شد و نتایج واقعا زیبا و عالی بودند. برش لیزر بر خلاف تیغ جراحی به موازات ایجاد برش باعث انعقاد هم میشود و این امکان را به پزشک داد که دیگر از بخیه جز در موارد معدودی استفاده نشود. به همین دلیل لبه های لابیا صاف و بدون اسکار در کنار هم قرار میگیرند و شکل بسیار مطلوبی پیدا می کنند. 

صرف نظر از شکل ظاهری، دوره نقاهت جراحی با لیزر بسیار کوتاهتر میشود و بیمار بعد از سه روز میتواند به زندگی عادی خود برگردد و فعالیت جنسی را نیز میتواند از دو هفته بعد از عمل شروع نماید. 

نکته مثبت دیگر اینست که در جراحی با لیزر احتیاجی به بیهوشی نمیباشد

عمل بطور سرپایی و در مطب انجام میشود. میزان خونریزی حداقل ممکن است. و درد بعد از عمل هم به میزان چشمگیری کمتر از عمل سنتی با تیغ جراحی میباشد. 

به همین دلیل است که امروزه متخصصین زنان بر عمل لابیاپلاستی با لیزر تاکید دارند و بیماران زیادی نیز به دنبال این روش جراحی برای زیباتر نمودن لابیاهای خود می باشند



شماره های تماس : 

021-22066344

021-22363598

www.parandasgari.com