عمل جراحی لابیاپلاستی

 

بسیاری از خانم ها از بزرگ بودن لبه های واژن ناراحت هستند. این بزرگی ظاهر زشتی به واژن داده و باعث تیرگی آن می شود.

لبه های بیرونی و لبه های درونی به علت عدم رسیدگی بزرگ شده و بیرون می آیند که باعث می شود واژن بانوان ظاهر زشتی داشته باشد.

آناتومی واژن را مشاهده می کنید. دستگاه تناسلی بانوان شامل :

از لابیا ماژور

لابیا مینور

تپه ونوسش

کلاهک کلیتوریس

فیبرهای اتصالی خلفی

دهانه میزراه

دهانه واژن

کلیتوریس(چوچوله)

 می باشد. 

به این اجزا در کل فرج گفته می شود. اینجاست که عمل لابیاپلاستی را می توان انجام داد.


عمل لابیاپلاستی

عمل جوانسازی واژن یا فرج در مطب دکتر پرند عسگری بدون درد و خونریزی و با استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا تاچ انجام می شود. اصلاح و عمل لابیای بزرگ شده و جراحی آن از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی پلاستیک و زیبایی فعلی است که متقاضیان برای انجام آن به مطب مراجعه می‌کنند. خانم ها جهت افزایش اعتماد به نفس بیشتر و لذا آمیزش بیشتر از این عمل استفاده می کنند. چرا لبه های بزرگ باید مانع رابطه جنسی بهتر شود؟ بابت همین بانوان از این عمل استقبال می کنند. لابیاپلاستی با عمل های زیبایی واژن تفاوت زیادی دارد. عمل تنگی واژن، زیبایی و رفع تیرگی واژن، جوانسازی و از بین بردن اختلالات واژن با عمل لابیاپلاستی تفاوت هایی داد.

دکتر پرند عسگری متخصص زنان، زایمان و نازایی در باره عمل زیبایی واژن و جوانسازی آن مشاوره حضوری انجام می دهند. مخاطبان می توانند جهت مشاوره با شماره های 02122066344 – 02122363598 تماس بگیرند.

عمل جراحی لابیاپلاستی

لابیاپلاستی

عمل جراحی لابیاپلاستی به منظور کوچک کردن لب‌های داخلی کوچک یا خارجی بزرگ واژن انجام می‌شود و عموما  عمل جراحی لابیاپلاستی عمل نسبتاً ساده‌ای است که هم ظاهر و هم عملکرد لابیا (لابیای داخلی و خارجی) را بهتر می کند

عمل جراحی لابیاپلاستیدر گذشته جراحی و در اتاق عمل انجام می شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و پدیدار شدن ابزار های به روز و پیشرفته، عمل لابیاپلاستی در حد 1 یا 2 ساعت با استفاده از دستگاه لیزر مونالیزاتاچ صورت می گیرد. این عمل بدون بستری و خونریزی و ایجاد جای زخم صورت می گیرد و جرو عمل های یر پایی به حساب می آید.


عمل لابیاپلاستی


دکتر پرند عسگری یکی از بهترین جراح های زیبایی واژن و لابیاپلاستی در ایران است و عمل های لابیاپلاستی را به بهترین شکل انجام می دهند.

عمل جراحی لابیاپلاستی به گونه ای ایت که لبه های اضافی را برش داده و در نهایت خروجی و پوست های اضافی را به هم میدوزند تا ظاهر زیبایی در واژن ایجاد شود.

 

بیماران پس از عمل جراحی لابیاپلاستی می توانند اقدامات هادی روزانه را انجام دهند و فقط هفته ای یک بار جهت معاینه به مطب دکتر پرند عسگری مراجعه کنند و از شرایط بهبود خود با خبر شوند.

پیشنهاد  می شود پس از عمل جراحی لابیاپلاستی ورزش های ستگین صورت نگیرد و بیش از پیش بهداشت واژن رعایت شود. این عمل را هر بیماری که سلامتی جسمانی متناسبی داشته باشد می تواند انجام دهد.

 

دکتر پرند عسگری

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی

متخصص لابیاپلاستی

مدرس و مسئول آموزش لیزر مونالیزا تاچ در ایران

 www.parandasgari.com



لابیاپلاستی